top of page
  • iremy8

Look #3

Hey leuk dat je er bent!

Een nieuwe week, een nieuwe blogpost. Enkele weken geleden was ik op vakantie en had ik de kans om wat winkels te bezoeken die je in BelgiĆ« niet hebt. Mijn vestje en heuptasje kan je hier dus niet vinden, een ander alternatief natuurlijk wel šŸ˜‰

Look #3


Het jasje dat ik droeg kan je perfect vervangen met de denim jacket van hiernaast. Ze is van Abrand Jeans (ā‚¬92,95), Zalando.


Dit is niet de mini rok die ik aanheb op de foto. Ik wou ze plaatsen op mijn blog omdat ik eigenlijk deze wou kopen in Pull&Bear (ā‚¬19,95). Jammer genoeg was mijn maat niet beschikbaar. Deze vond ik beter afgewerkt met de zakken etc.

Snakeskin Print Zipper Fanny Pack

Bij deze outfit koos ik voor een heuptasje in plaats van een schoudertas. Het stond leuk en sportief met de sneakers en maakte de look compleet. Het groene heuptasje matchte ook goed met de geruite mini rok. Omdat ik op de foto ook een groene geruite rok aanheb kwam dit goed van pas. Maar als ik de rok hierboven droeg zou het wel dit heuptasje (hiernaast) geweest zijn.

Basics

See you at my next post!

3 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Look #2

Look #1

bottom of page