top of page
  • iremy8

Look #2

Hey, leuk dat je er bent!

Een nieuwe week is een nieuwe outfit op de blog 😀 Dit weekend was het erg zonnig waardoor ik veel leuke outfits heb samengebracht. Zonnig, maar niet altijd warm. Ik had toch een jasje of een trui over mijn t-shirt of blousje nodig.

Look #2


Door het zonnig weertje besloot ik om mijn witte broek te dragen. Het cliché over ‘witte broeken zijn voor de zomer’, daar doe ik niet aan mee 🙂 Ik vind dat je witte broeken altijd en waar je maar wil kan dragen. Dus, in de winter een witte broek. Zorg er wel voor dat het van goede kwaliteit is en niet doorschijnt want dat heb je wel vaak voor bij witte broeken. De witte broek die ik aanheb is een van de oudere collecties van Zara maar die zou ik niet aanraden want het is low waist. Hier heb je er één van New Look die ik net heb gevonden op Zalando (€ 22).

Blouse met slangenprint

Dan hebben we de blouse met slangenprint, het is ongetwijfeld een trend van dit jaar. Ik vond de kleuren met de witte broek wel leuk dus het was een ideaal hemdje om te combineren. Het hemdje van hiernaast komt van de site van Mango (€ 35,99).


De outfit had nog wat kleur nodig. De blauwe pull die ik aanheb is iets lichter van kleur dan degene op de foto (hiernaast), maar deze kleur zou even goed gaan. Je kan hem terugvinden bij mint&berry (€ 31,95). Een betere keuze zou een pull in mosterd geel zijn. Die had ik niet bij de hand dus werd het maar de blauwe 🙂


Als schoenen heb ik mijn witte botjes gekozen. Ze vallen ook met alles te combineren (musthave!). Ik heb degenen die ik draag, terug kunnen vinden op de webshop van Topshop.

Afbeelding 1 van TAS MET VLECHTWERK van Zara

Als tasje heb ik voor een gevlochten schoudertas gekozen. Ik moet toegeven dat ik vaak niet goed weet ,welke tas bij welke outfit hoort en daarom vaak geen tas draag. Dit was ook geen keuze waar ik 100% zeker van was, heb hem er toch maar bijgepakt.

See you at my next post!

6 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Look #3

Look #1

bottom of page